Enllaços que no funcionen...

No sé si darrerament heu accedit a algun enllaç de la web del CNICE (Centro de Información y Comunicación Educativa) del MEC (Ministerio de Educación y Ciencia) de tota la vida però ja no funcionen...

El fantàstic "ministerio" ara ha passat a ser el Ministerio de Educación, Política Social y Deporte, o sigui, el MEPSYD. El CNICE ara ha passat a dependre d'un tal Instituto Superior de Formación y Recursos en Red para el Profesorado, és a dir ISFTIC (encara que no s'hi assembli).

La nova URL d'accès ha canviat a una cosa com: http://www.isftic.mepsyd.es/formacion/enred/ de manera que els enllaços a activitats i materials han quedat penjats per tots aquests canvis, els vells enllaços han deixat de funcionar i el que és pitjor, no han estat redireccionats enlloc...

Per tant tota la feina feta s'haurà de tornar a fer!!! I de moment haureu de disculpar les molèsties!!!

Espero que no tornin a canviar els noms dels Ministeris tan alegrement o ens farem un embolic tots plegats.

Desembre 2008

2 comentaris:

serni ha dit...

Maria soc el Serni de 1rC

jo i l'Isma ja hem fet les fotos,

aviat l'acabarem.

gràcies per pugar-me un punt.

no he fet faltes per que tinc la

meva mare al costat i no em deixa

fer faltes.

DEW

anna ha dit...

ola maria jo si k fai faltes xk no i a la meva mare al costat pero nomes es per demanarte una pregunta:
-jo no tinc power point i no puc fer el treball de tecno, i el power point no mel puc baixar d'en lloc , com ho faig??
si ho sas enviamo per correu plis es: pele.ana.2110@gmail.com !!
s'agraeix molt
ANNA